Novi Sad
21.02.2011.
10:54 > 12:01
Predstavnici slovačke firme "OMS" dogovorili su posao sa Fudbalskim klubom "Vojvodina", pa će u Novom Sadu uskoro zasijati svetla reflektora, saznaje Radio 021.
  • SAMAEL

    01.03.2011 00:32
    @Pop
    Stvarno si neverovatan. Nemoguće, neizrecivo blentav. Pope ja sam srbin, i mama i tata su mi srbi :-) Čisti, pravi :-D Joj kako si jadan. Jooooj. A i ovi što bi da kao pojačaju komentare o bacanju pod led. Pa gde vi ljudi živite? Čega se stalno bojite? Ko to vas stalno ugrožava i napada i muči i tuče? Uvek vam neko smeta, sve bi da bude Srpsko, da se ponosite, da ste kao pravi i ispravni... majko moja kako ste shebani u glavu. Meni se jednostavno NE SVIĐA da se stadion zove Karađorđe. Eto, nije mi lepo pa nek je 10000000 puta srpsko. Jel to treba da je jedini kriterijum? Bedo bedna. Hahaha... a najbolje mi je što si naveo i stručnu spremu :-D Kakav jadnik. ŠODERU!
  • Хм

    26.02.2011 19:38
    ''zadojeni kelrofašista poput tebe'' - Неопевана глупост. Нашем Popu би могло да се припише да је националиста и то ако сам пристане на то.
  • Kosta

    25.02.2011 22:23
    Tema
    Ovaj Pop skakuce sa teme na temu poput nekog malog zeke? Nije mi jasan. Klasican provokator i ljubitelj nekog od beogradskih blizanac.
    Tema je reflektori a ne ime stadiona. Zar si morao da dirnes na secanje i na Deju Lonca? Crn ti obraz bio!
  • @Pop

    25.02.2011 22:01
    "To što je Joca Lalošević izjavio...pa šta. To je bio stav Joce Laloševića. Elem..."

    Prvo, pokaži malo poštovanja. Nije on za tebe "Joca" jer niste zajedno pili pivo ispred prodavnice. Drugo Dr. Lalošević je bio Srbin, voleo je i Vojvodinu i Srbiju, nije bio zadojeni kelrofašista poput tebe već je objektivno analizirao stvari. Ko si dakle TI da izjaviš kako je to samo stav jedne osobe, dok pritom bombarduješ sopstvenim stavovima?

    Niko ovde nema ništa protiv Srba. Srbi i Srbija nisu isto. Gde god je država Srbija zgazila čizmom od 1918. tu je pošlo na gore. Ti izjednačavaš Srbe sa državom Srbijom koja je tradicionalno repsresivna i protiv jednog dela svojih građana, posebno onih slobodnomislećih, okrenuih prosperitetu, nauci, kulturi.
  • Pop

    25.02.2011 20:19
    ....jer, Boze moj, u SNP idu na predstave i pripadnici drugih nacija pa im moze biti neprijatno da sede u pozoristu koje ima prefiks Srpsko. Ta to je cist nacionalizam i deljenje sendvica. Ili u Biblioteci Matice srpske uce i druge nacije pa se zbog onog "srpske" mogu osetiti nepozeljno. Cim neko kaze Srbin vi skocite i vicete zlikovac. A kada neko pomene Raciju, onda je maliciozan.
  • Pop

    25.02.2011 20:16
    ..stavise, na prvom mitingu opozicije bio sam jos 1992. kada je DEPOS pravio miting kod SPENSA. A tada sam bio osnovac. E sad to sto su se oni pokazali kao ista banda...
    A sto se tice imena stadiona, za prave Firmase on je Karadjordje. Idi na fkvojvodina.com pa uveri. Ne mogu da verujem da vam sve, ali sve srpsko smeta u Novom Sadu. Kako uopste izdrzavate da zivite u gradu koji je osnovan kao Racki sanac i koje se naziva Srpskom Atinom. Mozda i SNP-u i Matici srpskoj valja menjati ime..
  • Pop

    25.02.2011 20:12
    "Pa i da si doktor nauka - zavrsio si Miloseviceve skole pranja mozga."

    Drago mi je da si priznao da nemas nikakvu skolu. Takvi "samonikli genijalci" kao ti i vole da najvise pametuju. Da imas ikakvu skolu ne omalovazavao tudju. Ta vrsta nadmenosti karakteristicna je za neuke i priproste ljude.Pred argumentima umete samo reci da neko kaki.Sto se tice rahmetli Slobodana, ja sam ucestvovao na svim protetsima protiv njega od 1996. Stavise na prvom..
  • Stari Firmaš

    25.02.2011 19:22
    Auu, pa mi se prepiremo se sa izdankom Pink generacije. Nije znao gde je šupalj dok je rušena autonomija Vojvodine, ni šta se u ime srBstva radilo po bivšim republikama SFRJ. Zaista je besmisleno trošiti vreme na rasprave sa Milošević-Jugendom.
  • Tja

    25.02.2011 17:01
    Pop baš mudro zbori, i pametno
    Baš je lep ovaj naš stadion KARAĐORĐE u našoj SRPSKOJ ATINI u sred naše VOJVODINE SRPSKE. I ja također poštujem sve narode i narodnosti Vojvodine.
  • Pope

    25.02.2011 14:39
    ne brabonjaj
    I sam kazes da si 90-tih imao 15 godina. Ti si tipican primer indoktriniranog klinca - kojeg je vaspitao i obrazovao Milosevicev sistem i aparat. Nemas pojma ni o cemu. A posebno istoriji. Pa i da si doktor nauka - zavrsio si Miloseviceve skole pranja mozga. I zbog svega ce stadion "Vojvodine" uvek biti stadion "Vojvodine" - pa nazvali ga Vi i loncem.
  • Pop

    25.02.2011 12:31
    @ SAMAEL
    Meni je spocitano proterivanje sugradjana druge nacionalnosti. Citam ovde, kako se pljuje sve sto je SRPSKO. Zar ja treba zbog neke navodne multikulturalnosti da se odreknem svoje istorije i tradicije, a drugi treba da cuvaju svoju? E pa dragi moji multikulturalni drugovi, naucite se da u Novom Sadu zive i Srbi, pa postujete i njih kao i ostale. Sto se tice kvazi-ucenosti,ja imam stepen strucne spreme VII/2. Koji je tvoj? Ja sam se bar "nakakio" a ni to nisi u stanju kad u zivotu nisi nista, ali nista, procitao.
  • @SAMAEL:

    25.02.2011 08:44
    ''Plus, opaska o sugrađanima koji su bacali pod led je toliko...''

    Ето видите и ја замерам Popu што је 'то' само 'провукао' кроз коментар. Требало је то жешће...
  • SAMAEL

    25.02.2011 00:10
    @Pop
    Pored toga što kakiš... maliciozan si. Nacionalista si ali pokušavaš da prikriješ to nekom kvazi-učenošću. Svaki put kad vidim tvoje filozofije prepoznam te iz prve. Odvratno... ko je sve bio SRBIN... EJ, nije mala stvar SRBIN!! Pffff... kakvi ste to jadni umovi kad vam je nacion stub svega... muka mi je čim pomslim... Ime KARAĐORĐE je bezvezno pa makar šta sad ti istorijski ovde nagvaždao do prekosutra. Plus, opaska o sugrađanima koji su bacali pod led je toliko mufljuski provucena da mi je muka! Sram te bilo! Provokatoru tunjavi. Vrati se u pukotinu iz koje si izmileo.
  • Samael

    25.02.2011 00:01
    @Pop
    kakiš
  • Pop

    24.02.2011 20:28
    @ Limanac
    Ti predratni "poltronski raspolozeni" lokalci su bili oni koji su osnovali klub za koji danas navijamo. Elem, Kosta Hadzi ml. bas i nije bio poltron. Bio je clan Samostalnih demokrata i potpisnik Novosadske rezolucije 1932. Ali uvek i pre svega Srbin. E sad, to sto su tebi navedeni ljudi i dogadjaji nepoznati... Ne znam ni da je belgijski kralj Boduen pikao fuce... a ni da je Ajaks holandski junak. Opet nepoznati ljudi za tebe... Sta ces, opsta kultura..
  • @I ja se - pitam:

    24.02.2011 18:51
    Не морате даље да се питате, одговорићу вам: Мене није срамота што сам Српкиња. А што је вас срамота... искрено - не интересује ме.
  • Pop

    24.02.2011 16:50
    Samo se ti pitaj
    Jovan Ducic je srpski pesnik, Ivu Andrica i Mesu Selimovica niko ne svojata, obojica su se izjasnili kao Srbi. O Mesi mozes naci na Wikipediji i to bosanskoj, njegovo pismo SANU. Procitaj "Osmana" pa ce ti biti jasno zasto se skola zove Ivan Gundulic. Inace potomci Gundulica npr. Frano Gondola, gradonacelnik Dubrovnika 1890-tih, clan Srpske stranke na Primorju, su se smatrali Srbima. Meni nije bitno ko je Srbin, eto nemam nista protiv OS Petefi Sandor. Ali vidim tebi smetaju i Ducic i Karadjordje.Smetam ti i ja sto sam Srbin, ali avaj...necu ja nigde.
  • Limanac

    24.02.2011 15:54
    Čime je Karadjordje fudbal igrao?
    Nikada mi nije bilo jasno zašto se stadion u Novom Sadu zove po ovom brkatom vojskovodji koji je Novi Sad video isto onoliko koliko ga je video i tvorac prve muslimanske opere (Azerbejdžanac) koji će dobiti spomenik u našem gradu. Predlažem da se SNP nazove po nekom irskom naučniku, recimo biologu a da Spens nazovemo sportska dvorana "Radživ Gandi". To bi bilo onako baš novosadski. Baš nam dobro stoji onaj stih od splitskih STillness: "Malo nas je al smo govna". To što su pre rata neki lokalci bili poltronski raspoloženi prema Srbijancima ne znači da i danas stadion treba tako da se zove. Ja na njega ne idem dok se tako zove.
  • Tja

    24.02.2011 15:29
    http://sr.wikipedia.org/sr/Иво_Андрић

    Piše lepo da se izjašnjavao kao Srbin. Zar je to problem? A Vladimir Nazor je (ipak) drugi kalibar, titin đak.
  • I ja se

    24.02.2011 13:30
    pitam
    A kakve veze ima Jovan Ducic sa "nama"? Ako jedna skola tolike decenije nosi ime jednog pisca - kakav je bio Vladimir Nazor - zasto onda menjati? Ili je to zato - sto je Nazor - HRVAT? A u Petrovaradinu su odvajkad ziveli u prilicnoj meri - Hrvati. Rodno mesto Bana Jelacica. Ili po tebi, koji si 90-tih imao 15 godina (znaci klinac, odgojen u to vreme, dok su neki ovde bili primorani da idu na stratista - radi tudjih ideja i razloga), SVE treba menjati i posrbljavati? Imas ti i skolu Ivan Gundulic, i on je bio Hrvat, Dubrovcan. A svojatate, iz politickih razloga - Ivu Andrica, Hrvata iz Travnika, ili Muslimana - Mesu Selimovica. Treba sve da Vas je sramota - jer sve gledate iz ugla Nacije i Politike. I Sport, i Umetnost, Knjizevnost, Nauku...Bitnije je da je neko Srbin - nego pametan ili dobar. Mali moj, pregledaj malo Istoriju Novog Sada i nadji ko je bio u delegaciji kod Marije Terezije za dobijanje statusa slobodnog grada. I Srbi, i Nemci, Jevreji, Madjari...
  • Pop

    24.02.2011 12:30
    Naravno da su mi lepe i gradska kuca i dr. Ali neke najreprezentativnije gradjevine napravljene su 1918-41. Novi Sad je tek tada poceo da se po broju stanovnika "odlepljuje" od Sombora, Vrsca, Beckereka...Zemlja jeste oduzimana u vreme agrarne reforme, ali je to oduzimanje placano tj. bilo je vise prinudni otkup. Druze, 90-tih sam imao ni 15 godina. A za skolu, kakve Vladimir Nazor ima veze s nama? To za "trupe vojvode Bojovica" je laz do neba. Ali su zato neki sugradjani neke druge 1942. bacali pod led.
  • 24.02.2011 09:43
    Dokoni Pop i jariće krsti. Banovina i Tanurdžićeva plata su mu najlepše građevine u NS a gradska kuća i sve što je preživelo u centru mu je verovatno ružno.
  • E moj

    24.02.2011 07:08
    Pope
    Kad si tako "multietnicki" - sto Nam ne objasnis - zasto je pored takvih kao Ti - promenjen naziv skole u Petrovaradinu - od "Vladimira Nazora" - u "Jovan Ducic" (a sva je nasarana grafitima, ocilima i ostalim nacinalistickim znamenjem). Sto ne odbrani sve one nevine Petovaradince 90-tih - kad su im turali bombe u usta - da daju kuce i zemlju? Treba da te je sramota! U najmanju ruku. Novi Sad pripada svim svojim ziteljima - bez obzira na nacionalnost i veru. Takav je stvoren - i takav treba da ostane. Ime stadionu je dato iz nacionalnog zanosa u onom momentu - samo ne zaboravimo da su trupe oslobodioca vojvode Bojovica - tukle i batinale - svakog, pa i Srbe, ako nisu govorili samo i jedino srBski. Toliko o istoriji. I zemlju su oduzimali - i Dundjerskim, isto tako kao sto su oduzimali i madjarskim grofovima i baronima.
  • Pop

    23.02.2011 20:03
    ...nastalo je od Vojvodstva Srbije i Tamiskog Banata u ratu protiv Madjara. Odnosno "sovinisticko" je u osnovi. Ni same Vojvodine ne bi bilo da nije bilo I srpskog ustanka i Srbije, jer je pomoc dobrovoljaca koje je 1848. poslao Vozdov sin Aleksandar bila neprocenjiva. Eto vam veze Karadjordja i Vojvodine. BTW, bar 1/3 Sremaca je dosla u Srem posle propasti ustanka 1813. Mozda da skinemo i Miletica iz centra, pa on je bio srBenda. Idioti, Novi Sad je i postao grad kakav je danas za vreme Kraljevine. Najlepse zgrade su onda podignute.
  • Pop

    23.02.2011 19:59
    A pro po imena stadiona. Onaj Madjar ili Slovak kojem smeta ime stadiona, kluba, koji je osnovan kao srpski ustvari mrzi Srbe iz dna duse. Eto meni uopste ne smeta ni ulica Lasla Gala, ni Petefi Sandora, ni zgrada koju zovemo Edjseg, ni Safarikova ni Slovacka ulica. Ne smeta mi ni ulica Vatroslava Lisinskog (mada sa Vojvodinom ima mnogo manje veze nego Karadjordje, tj. nema nikakve).Ali cim nesto ima srpsko ime i obelezje onda je sporno. Majku mu kako vam ne smeta i samo ime Vojvodina...
  • Pop

    23.02.2011 19:54
    Ranko Koncar?!!! Hahahahahahahah!!! Covek koji je preko Partije dosao na katedru!!!. Licanin koji izigrava Vojvodjanina. Profesor koji je jedva doktorirao na vrlo sporan nacin i to u Ljubljani 1991. Da ne kazem nesto o njegovim rabotama sa studentkinjama u njegovom kabinetu. Ili bolje pitajte jednu bivsu gradsku funkcionerku kako je dobila posao.. koju vrstu usluga mu je pruzala. Mogao bi ja o njemu do sutra. Mislim, nasao si na koga da se pozivas. Porez se placao po prihodu, progresivno. A posto je ovde bilo najvise veleposednika najvise su i fasovali.
  • janko

    23.02.2011 16:32
    @pop
    opet laprdas i baljezgas
  • Dusan

    23.02.2011 15:34
    da, ja sam los
    Vojvodina je multietnicka regija i takva i treba da ostane i svi kojima je muka svojih sovinista i nacionalista i treba da dodju, da oslobodimo vise ovo podrucje sovinista i slicnih ekstrema. Ja volim i sarmu, volim i slovacki kulen, volim madjarsku klopu, volim sto se na ulazu u ambulantu nalazi 6 jezika. Volim moje komsije Srbe, Madjare, Slovake, Rusine, pa i Hrvate iz Petrovaradina i Vojvodine. Ne smeta mi ama bas niko ko je normalan i covek od kulture. Ne (ne)kulture zlatnih kajli i trobojki uz pesme koje pozivaju na linc i ugnjetavanje, vec kulture pozivanja na slave i bozice, zajednicka slavlja. A umesto nekada lepih pesama o svom okruzenju, sada se jedino cuju Baja Mali Knindza i slicne grozote. Sta cu, ja sam los Srbin, jer postujem sve nacije i kulture. :/
  • ISTORIJA

    23.02.2011 14:12
    VOJVODINE (za pocetnike i one druge)
    "Vojvodina je bila poreski najopterecenije podrucje u predratnoj Jugoslaviji (1918-1941). Vojvodina je sa 11,5% stanovnika - placala vise od 25% UKUPNIH POREZA JUGOSLAVIJE!" (Dr Ranko Koncar, Opozicione partije i autonomija Vojvodine 1929-1941, N. Sad 1995). Problem u svemu je sto vozd I Srpskog ustanka, 1804, (Kara)Djordje Petrovic - nema - ama bas nikakve - veze - sa - sportom - fudbalom - pa ni Vojvodinom; Novim Sadom ponajmanje. Jer, sta reci onda za jednog Josku Velkera, Silvestera Takaca, Popeskua, Nemeta, Sekeresa...Zaboravljaju mnogi - da su dres FK "Vojvodine" - nosili mnogi - ne samo Srbi. I u to ime - stadion treba jednostavno da se zove po imenu kluba. A ne po nacionalnim i politickim vodjama, ma koji oni bili.
  • @Dusan:

    23.02.2011 14:09
    Ви сте онда један лош Србин када кажете ''napolje iz Vojvodine''.
  • @firmas

    23.02.2011 13:47
    e troleru
    Priznajem AU je bila jedna od najnaprednijih monarhija u svetu ali nje nema vec "100godina".Ako zelite novu probajte prvo hrvate da pridobijete tamo imate laksu prodju ili budite napredni kao pre nadignite plate u madjarskoj kao swajcarskoj budite nesto kao eu danas pa bi vam se cela srbija i bosna prikljucila.Inace Srbi nisu tek tako dobili autonomiju nego su Madjare dobili u jednoj bitki i hazbursi bili primorani jer uopste kao oni i cela Srbija su uspesno ih branili od turaka.A i nije bilo tesko graditi lepe fasade i gipsane rade kad su Srbi eksploatisani.
  • Dusan

    23.02.2011 12:05
    malogradjani
    Koji ste vi seljaci, zesci. Ja sam Srbin i drugi komsija i moj kum je Madjar. I kao sto neko rece, bolje da se stadion zove po proslavljenom fudbaleru ovog kluba, nego da ima neke politicke i sovinisticke konotacije. A vi Srbi i Madjari i ostali (ima vas puno sovinista i nacionalista) kojima je bitna nacionalnost, napolje iz Vojvodine.
  • Pop

    23.02.2011 11:06
    2. Zašto su u Vojvodini plaćani najviši porezi.
    Dok nije ujednačeno zakonodavstvo u Kraljevini paralelno su funkcionisale i stare oragnizacije vlasti: županije, slobodni gradovi + u Vojvodini tzv. Narodna uprava (sa Jocom Laloševićem)koja je nametnula svoj porez, i vlasti Kraljevine SHS koje su uvele svoj porez. Ovaj poslednji je bio najniži. E sad u Centralnoj Srbiji nije bilo varmeđa i Narodne uprave pa je porez za te stavke bio manji. Tako je bilo do 1924. kada su županije, Narodna uprava i sl.kralj. gradovi ukinuti. Otada je porez svima bio isti. ENDE.
  • Pop

    23.02.2011 11:01
    Koliko se sećam tem članka je bila osvetljenje na stadionu Karađorđe, ali uvek se jave iskompleksirane budale koje skrenu u bogtepita koje teme. Da rezimiramo: stadionu je dato ime Karađorđe jer su to tako hteli oni koji su osnovali klub i podigli stadion. To što je Joca Lalošević izjavio...pa šta. To je bio stav Joce Laloševića. Elem Vojvodinu nije 1920-tih pogodila kriza zbog Srbijanaca nego zbog politike agrarnog protekcionizma koja je zavladala u svetskoj ekonomiji....Vojvodina je, ekonomski rečeno, izgubila tradicionalna tržišta...
  • stari firmaš

    23.02.2011 09:31
    Evo šta je o Vojvodini 1932. godine izjavio njen prvi premijer Dr. Jovan Laloševic koji je to postao 1918. godine.

    "Kada je ušla u sastav naše nove države, Vojvodina je bila bogata, sredjena, krcato puna i napredna pokrajina, i privredno i kulturno i društveno. Danas je Vojvodina isceđeni limun, upropaštena, razrivena, privredno dovedena do prosjačkog štapa, a nacionalno vređana do srca i potpuno razočarana."

  • takođe istina

    23.02.2011 07:26
    Vojvodinu kao pokrajinu doživljavaju takvom jedino kolonisti i to svi od reda najnoviji i generacije kolonista posle II sv. rata. Srbi koji su ovde generacijama pre toga Vojvodinu doživljavaju kao Srbiju i to se nikad neće promeniti.
  • Vojvodinas

    23.02.2011 02:59
    Svidjalo se to nekim ili ne, realnost je da u Vojvodini nezive samo Srbi i da jako puno navijaca Vojvodine koji nisu Srbi. Moj deda moj otac i ja volimo Vojvodinu i licno mi nesmeta sadasnje ime stadiona ali bi radije nazvao stadio po proslavljenom igracu Vojvodine ili po nekom sportisti. Zasto mesati politiku i sport.
  • podbara

    22.02.2011 18:39
    Sram Vas bilo
    Sram vas bilo sve koji ovakvim komentarima falisfikujete i po svojim ukusima krojite istoriju nase Vojvodine. Ako vas vise interesuje tema imate sajt www.fkvojvodina.com
    Velika je bila zelja osnivaca da novi stadion ponese ime po legendarnom vodji Prvog srpskog ustanka. Oni koji su zalili za Austro-Ugarskom imali su svoje klubove UAK, UVAK i NGK. Malo se raspitajte o cemu piste.
  • Secaju se neki

    22.02.2011 17:09
    da su i mnogim ulicama
    rezimski i dogmatski menjana imena - ali su stara opet ostala kod domaceg zivlja.
    Mozda su stadionu - u postratnom raspolozenju i odusevljenju - i dali ime "Karadjordje".
    Samo je paradoksalno - da, recimo - ja - ciji je deda bio jedan od prvih fudbalera FK "Vojvodine" - danas se zalazem da stadion nosi jednostavno ime kluba -
    VOJVODINA.
    I sta je tu problem?
    Problem je u tome - sto neki mesaju fudbal i politiku.
    Pa stadion - umesto da lici na sportski stadion - isaran je politickim i nacionalistickim grafitima - kojima tu nije mesto.
    Jer, ne zaboravimo da su u FK "Vojvodini" - igrali i Edo Plac, i Laszlo Lerinc, i Martin Novoselac, Abraham itd...mante vise politike i nacionalizma u fudbalu.
  • P

    22.02.2011 15:15
    ...Mnogi bi morali da pročitaju istoriju svog lokalnog fudbalskog kluba da bi uopšte bili u situaciji da diskutuju na ovu temu! A, uzgred ova "diskusija" je krenula potpuno pogrešnim tokom. No nema veze, važno je da je interesovanje za ovu temu veliko a to samo po sebi dovoljno govori. Pametnom dosta!
    ...u kontekstu vremena u kome je stadion dobio ime "Karađorđe", oni koji malo pročitaju istoriju kluba mogu da zaključe da je to ime osim samog, pukog imenovanja objekta imalo i malo širu dimenziju za srbe u tadašnjem Novom Sadu. Kao i samo ime kluba! Isto tako i stadion sa imenom "Vojvodina" imao je malo širu dimenziju i nije se zvao tako samo zbog fudbalskog kluba...
    Suština je da danas ne postoji pravi argument protiv sadašnjeg imena. Naravno, sada su drugačija vremena pa se sve tumači na razne "dnevno-političko-interesne" načine a i predrasude nam još ne dozvoljavaju da sudimo realno o istorijskim činjenicama. Da nije tako bili bismo ponosni na istoriju našeg kluba, novosadskog sporta,... Oni koji to tako rade za nas su evropa, svet, itd. a kada mi to treba da uradimo u svom dvorištu onda ima hiljadu "argumenata".
  • f89

    22.02.2011 15:08
    Ime,reflektoti
    Ne volim ni ja ime karadjordje,niti marija terezijija
    Trend u svetu je da se više ne prave ostetljenje na stubovima,tribinsko osvetljenje su pričali neki funkcioneri...
  • sasaNis

    22.02.2011 14:18
    Glupost je raspravljati oko imena stadiona.
    Bitno da se ime kluba nikada nepromeni, klubske boje ostanu iste, i na kraju da vise osvojimo titulu !
  • lala

    22.02.2011 13:15
    Zasto nešto što je nekada davno bilo deo nečeg drugog ne može biti u perspektivi deo nečega što nije sada?!
  • MajaNS

    22.02.2011 13:12
    Narodnjaci
    opet ce ih Maja Gojkovic skinuti!
  • Andro

    22.02.2011 12:37
    Kompromis
    Evo, predlažem kompromis: da se stadion nazove "Laslo Lerinc"!
  • bojan

    22.02.2011 12:35
    hahahaha..ne mogu da verujem kakvi kompleksi se pokazuju,ne vezano za temu,ljudi moji dobri.....kakvo se to zlo nalazi u Vama,cist fasizam,verska netrpeljivost i sovinizam,ma nemam reci,al nazalost Vosa ce uvek biti deo Srbije,ne zanosite se glupostima:)...pozdravljam reflektore!
  • old town boy

    22.02.2011 11:56
    ljudi
    Kad budete poceli da dolazite na stadion, imacete prava da raspravljate o njegovom imenu!

    Do tada, google, wikipedia, udzbenik iz istorije i lecite svoje komplekse o stvarima koje nemaju veze sa reflektorima, FK Vojvodinom i sportom uopste!

    pozdrav!
  • 22.02.2011 11:25
    Karadjordje je inace poznat kao prvoklasni Vojvodjanski fudbaler :) Gde je stadion-Vojvodina, kako se zove tim-Vojvodina. Kakve veze ima Karadjordje sa stadionom sem sto mu je to ime nataknula Miloseviceva naci druzina?
  • boolewar

    22.02.2011 10:59
    Imbecili frustrirani... 'be mi se kako se zove, na njemu igra VOJVODINA, JEDNA JEDINA, POLA BELA - POLA CRVENA!
  • Vojvodjanka

    22.02.2011 10:50
    Alexa
    Bravo Alexa ja sam prava Vojvodjanka i delim tvoje misljenje. Na stadionu "Karadjordje" iga Fudbal FK Vojvodina a FK "Karadjordje".
  • Igorrr

    22.02.2011 09:41
    @војвођанин
    Tu odluku o prisajedinjenju je donela skupstina koja je predstavljala manjinu stanovnistva (bez Nemaca i Mađara), a Vojvodini je nakon I svetskog rata razrezan okupacioni porez.
    Znam da nije tema ali jeste OKUPACIJA.
    Karađorđe a kara i Bato.
    Mafija.
  • Vojvodina Novi Sad

    22.02.2011 09:03
    Apelujem na razum!
    Zasto nas delite?!

    Ne nasedajte na provokatore koji komentarisu sve oko Vojvodine, a nisu njeni navijaci, nego navijaci Beogradskih blizanca!
  • Alo bre

    21.02.2011 23:58
    Indijanci
    Sta se tu prepucavate oko imena,stadion se zove Karadjordje i kraj price,bolje ustanite iz tih fotelja i dodjite na utakmicu nego sto tu pametujete !
  • naselje

    21.02.2011 22:56
    Svi na karadjordje
    Ja sam bas onako zestok autonomas, ali mi ne smeta sto se stadion zove "Karadjordje".
    Moja Vosssa je osnovana 1914. kao klub novosadske srpske omladine, posto su madjarska i jevrejska omladina vec imale svoje klubove. Kada su 1924. podigli stadion nazvali su ga "Karadjordje". Prvi koji su mu promenili ime nazvali su ga "Adolf Hitler"...
    To su istorijske cinjenice.
    Sadasnjost je to da cemo i u vecernjem terminu (nadam se i u Evropi) pevati:

    U Evropi ima jedan grad
    svi ga znaju kao Novi Sad
    a ja ga zovem srpska Atina
    u njemu igra moja VOJVODINA!

    Zato, svi na stadion!!!
  • Austrougar, Kelt i Rimljanin

    21.02.2011 22:56
    Idem na sve Vosine utakmice i jedva cekam da gledam utakmice u vecernjem terminu.
    Stadion nikad ne zovem karadjordje, jer mislim da taj covek nema nikakve veze sa ovim podrucjem a jos manje sa fudbalom. Stadion treba da nosi ime Vujadin Boskov. Da li je potrebno objasnjenje?
  • Neurozni

    21.02.2011 21:57
    Pa zar nista lepo i dobro u ovom gradu ne moze da se pozdravi nego uvek mora da se proserava o istoj temi? Kako vas vise nije sramota da ostavljate takve "vojvodjanske" komentare? Ko o cemu baba o ustipcima.
  • Goran

    21.02.2011 21:37
    Ma ko vas pita kako ce se stadion zvati?! Mi, navijaci Vojvodine, koji smo tamo svake druge nedelje ga zovemo Karadjordje i Tacka! Pozdravljam potez Uprave i Grada, bilo je vreme da dobijemo osvetljenje. Pozdrav za sve normalne ljude.
  • Srbin

    21.02.2011 21:24
    Tuga i cemer
    Neverovatno je koliko velika moze biti ljudska glupost. Na jednu tako obicnu/ne obicnu vest povedu se komentari da li je Vojvodina deo Srbije, Madjarske, Austrougarske, Turske.....Umesto da stavite prst na celo i zapitate se kako ta da stadion u evropskom Novom Sadu nema osvetljenje u 2011 godini, kako to da polusvet upravlja i vodi sportski klub u Novom Sadu, kako to da na utakmice skoro pa da niko ne dolazi VI sanjate nepostojece drzave i pravite nepostojece nacije. Sve Vam smeta, smeta Vam Karadjordje a ni neznate ko je bio, volite Mariju Tereziju a ni neznate ko je bila, smeta Vam ijekavica, smeta Vam svetlo, teski ste sami sebi........
    Zadnji ljudi i zadnja vremena.
  • NOVOSAĐANIN

    21.02.2011 20:49
    MAPA ISTORIJE OD 1000. PA DO 2005.godine
    Otvorite CENTENNIA HISTORICAL ATLAS na
    www.clockwk.com
    Na tom sajtu možete pratiti teritorijalne promene Evrope od 1000. pa do 2005.godine.
  • NOVOSAĐANIN

    21.02.2011 20:40
    LEKCIJA IZ ISTORIJE
    Čitajući komentare zaključujem da većina nije upoznata sa istojijom teritorije ‚‚VOJVODINE‚‚ pre 4.juna.1920.godine kada je dekretom ‚‚TRIANONSKOG MIROVNOG SPORAZUMA‚‚doneto u‚‚ VERSAJU‚‚ ista je oduzeta od ‚‚KRAJEVINE MAĐARSKE‚‚ i dodeljena ‚‚KRALJEVINI SRBA HRAVATA I SLOVENACA‚‚ Po sporazumu 1867,godine između Austrije i Mađarske ‚‚AUSTO-UGARSKA,Habsburgsko carstvo‚‚ je sastavljena iz ‚‚AUSTRIJSKE CAREVINE‚‚ i ‚‚MAĐARSKE KRLJEVINE‚‚ tako da je teritorija ‚‚VOJVODINE‚‚ uvek bila u sastavu Mađarske kraljevine. Ukupan broj stanovnika u Habsburgskoj carevini je 51 milion od tog broja 39 miliona je živelo u Mađarkoj kraljevini od kojih je 3-4% Srba koji su naseljeni u Južnoj Mađarskoj- Bačkoj,Banatu,Sremu,Bosni i Hercegovini i Slavoniji.Mađarsko stanovništvo je brojalo oko 49% i ukupno je bilo 12 etničkih zajednica.
    TURSKA je od 1524.godine držala pod opsadom teritoriju Vojvodine i nakon poraza u Senčanskoj bitci 1697.godine zauvek napustila. Sam grad NOVI SAD-ÚJVIDÉK nikada nije bio većinski mađarski grad i odnos stanovnišva je bio 40% srba i po 30% mađara i nemaca.
    1914.godine i srpka omladina je osnovala svoj fudbalski jer su mađari i nemci več imali svoj. Do 1920.godine izgrađen je stadion koji nakon pripajanju Kraljevini SHS dodvoravajući se kralju ‚‚Petru I‚‚ nazvan ‚‚KARAĐORĐE‚‚ i to ime je trajalo sve do dolazka oslobodilačke-komunističke vlasti.
  • austrougarski srbin iz Crne Go

    21.02.2011 18:41
    da se ne cenjkamo :
    "BATOV STADIJON"

    sa "j" zboh iJekavice !
  • Alexa

    21.02.2011 17:53
    Mladjo nema mrznje, jesmo Austrougari i sto je tu lose? Ne mrzimo nikog!!!!! Vi ste nas okaraktisali kao fasiste!? Zasto ? Ko onda mrzi?
  • Војвођанин

    21.02.2011 17:52
    @Vojvođanin
    Сведок? Они су историчари као и комунисти 1945... Одлука већине становништва да се прогласи Српско Војводство или Војводинa је од стране Аустријског цара прихваћена још 1848. године, Мађарима се то није свидело, тако да та одлука до пада Аустроуграске није била озакоњена - после тога је изгласано присаједињење Војводине Србији новембра 1918... Без зрна барута... Ако је то окупација, онда ми не причамо истим језиком...
  • Mlađa

    21.02.2011 17:29
    Idi leči se sinak i sanjaj o Austrougarskoj... Bože, gluposti... Što falsifikujete pojam ''Vojvođanin'' Lepo se zovite Austrougari pa da svima bude jasno ko ste i za šta se zalažete! Tako je poštenije... Zašto svaka vest mora da bude propraćena komentarima vaše mržnje prema Srbima? Vi ste obični fašisti! Samo sanjate o bacanju Srba pod led - e pa dragi moji to neće moći više nikada...
  • m

    21.02.2011 17:20
    lutate
    Potpuno ste odlutali od teme... ALO LJUDI SJAJNO JE STO STIZU REFLEKTORI!!! Stadion neka se zove i Janos Hunjadi ne zanima me. Hocu samo da ga konacno naprave do kraja a prvi korak je osvetljenje i dobijanje licence UEFA za igranje Lige Evrope u Novom Sadu a ne u Brdjogradu gde na utakmici Vosa-Austrija nije bilo 1000 ljudi. Reflektori!!! Reflektori!!! REFLEKTORI JEEEE!!!
  • Uncut

    21.02.2011 16:50
    Ne volim ime stadiona Karamdjordje, i eto ! A sto se tice 300.000 eura koliko ce sve kostati, nekako mi je malo...cini mi se...bojim se da osvetljenje ne bude, ko ono staro...
  • Vojvođanin

    21.02.2011 15:27
    @Војвођанин
    "U novembarskim operacijama tokom 1918. godine u nastupanju preko Dunava i Save prva armija pod komandom Petra Bojovića je zauzela: Srem, Banat i Bačku kao i Slavoniju."

    Kada neka armija zauzme teritoriju neke druge države onda se koliko ja znam to zove okupacija.

    Citat je inače sa velikosrBskog sajta http://www.svedok.rs/index.asp?show=69913 koji teritorije van granica kraljevine Srbije definiše kao "delove Srbije severno od Save i Dunava". To što nikad u istoriji nisu bili deo Srbije nema veze, to što je Vojvodina 1000 godina bila deo Mađarske nema veze. Bitno je da svaki salonski fašista može da leči frustracije falsifikovajući istoriju zbog propasti plana "Karlobag-Ogulin-Karlovac-Virovitica".
  • 21.02.2011 14:37
    za Vas kompleksase nek se zove "Krunicev stadion", jogurt za dzabe naravski
  • Војвођанин

    21.02.2011 14:35
    Име је могло бити и боље, ал' кад чујем глупости попут "Србија окупирала Војводину", мука ми је... Научите сопствену историју, па онда "исправљајте неправде"...
  • @Alexa:

    21.02.2011 14:33
    ''bolje da se zove stadion Marije Terezije'' - Због родне равноправности или шта?
  • m

    21.02.2011 14:23
    sjajno!
    nadam se da ce ovo da urade pa da ponovo kupimo semenke kod Malajca i u 20:30h odemo na tekmu... sanjam Vosu u Ligi Evrope + igranje u vecernjem terminu...
    Sto se tice imena ono je ok... na njega su se svi navikli. Stadion je napravljen 1924 tako da je tada Vosa vec debelo bila u Srbiji...nista lose
  • Anonimus Anonimus

    21.02.2011 14:17
    Što se mene tiče, bolje bi bilo da se za taj novac srede grafiti i parastos-murali kojima je usran ceo grad. Mada, trebalo bi prvo tupadžije koje šaraju prvo dovesti u red...
  • smorovi

    21.02.2011 14:17
    Dosadni ste sa tim. Stadion se zove Karađorđe i kraj. Dokle ćete kukati za austrougarskom. Meni je recimo žao što ovo nije Turska ko što je isto bila dok je austrougari nisu okupirali.
    Smarači dosadni.
  • @Anonimus:

    21.02.2011 14:07
    Па да приупитамо Аустроугарску за име?

    А да, она више не постоји...
  • Zapad FCV

    21.02.2011 14:00
    @Stadion Vojvodine Hahahha :D

    Dok ih ne vidim, ne verujem.
  • Alexa

    21.02.2011 13:59
    Neverujem dok ne vidim, a i ako bude samo se vraćamo na ono sto smo imali!!! A stvarno mi je muka kad čujem ime stadiona u srcu Vojvodine!!! Ako već mora bolje da se zove stadion Marije Terezije ona je više zadužila ove krajeve nego dotični. Ima stadiona preko Dunava koji treba da nose njegovo ime npr. stadion JNA može da nosi to ime!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 21.02.2011 13:47
    FK Vojvodina je osnovan 1914. u Austrougarskoj, ne u Srbiji. To što je Srbija 1918. okupirala Vojvodinu i odvalila ime stadiona kako joj se htelo je samo istorijska nepravda koja se lako da promeniti.
  • @Anonimus

    21.02.2011 12:32
    ne, hteli su reci stadion Karadjordje kako se zvao dok komunisti nisu dosli na vlast i zapoceli progon i teror
  • 21.02.2011 11:47
    Hteli su reci stadion Vojvodine?
  • Stadion Vojvodine

    21.02.2011 11:22
    Ja moju Karu ne zovem "Đorđe".

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna